Skupina kolegov, našich klientov, čelila niekoľkohodinovému čakaniu na letisku pre zmeškaný let kvôli chybe na strane leteckej spoločnosti
Zabezpečiť klientom adekvátnu kompenzáciu.
Klienti sa nachádzali na letisku a v tomto prípade mali nárok na niekoľko riešení. Jedným z nich bolo, vyžiadať si alternatívny let priamo na letisku pri stánku konkrétnej leteckej spoločnosti. Veľa krát sa stáva, že spoločnosť má pre tieto prípady zmluvy s inými spoločnosťami a preto je veľká šanca na zmenu letu.
Ak však nie je iná možnosť, ako čakať viac ako 3 hodiny od plánovaného pristátia do destinácie, klienti majú nárok na kompenzáciu, ktorá sa pohybuje:
Kompenzáciu za vás radi vybavíme v PTO.
Zmeškal/a som let. Čo teraz?
V tom prípade by sme vám radili nás obratom kontaktovať telefonicky a informovať sa o možnostiach zmeny letu, prípadne zrušenia časti vašej cesty (let, booking v hoteli, konferencia..), ktorej sa to týka. So spoločnosťou PTO vám poradíme, pomôžeme sa zorienovať či vybavíme za vás aj tie najťašie úlohy.